Odoo България на 10 години
Odoo България стана на 10 години. По този повод всички наши услуги ще бъдат с 10% намаление през месец април 2022 г. Благодарим на всички наши клиенти за доверието!
Odoo България стана на 10 години. По този повод всички наши услуги ще бъдат с 10% намаление през месец април 2022 г. Благодарим на всички наши клиенти за доверието!
Имам удоволствието да ви съобщя за предстоящата презентация на ERP Odoo 13, организирана от Odoo S.A., на 28.11.2019 г. от 18:15 ч. в ИнтерКонтинентал София.
Записването е безплатно. Презентацията ще е на английски. Не пропускайте това второ за годината и за България събитие!
В брой 75 на „Държавен вестник“ бяха публикувани новите срокове по Наредба Н-18. Според новите текстове фирмите, които използват СУПТО (системи за управление на продажбите в търговските обекти), трябва да отговорят на изискванията на нормативния акт до 31 януари 2020 г. вместо до 30 септември 2019 г. За електронните магазини срокът се измества за 31 март на следващата година.
Имам удоволствието да ви съобщя за предстояшата презентация на ERP Odoo 12, организирана от Odoo S.A., на 05.03.2019 г. от 18:00 ч. в Новотел Хотел София.
Записването е безплатно. Не пропускайте това първо за България събитие!
По-долу публикуваме отговори на НАП относно СУПТО:
В търговски обект се използва фискално устройство (ФУ), което не се управлява от софтуер за управление на продажбите. Следва ли издаваните от устройството фискални бонове (ФБ) да съдържат УНП?
Фискалните бонове, разпечатани от ФУ, които не работят под управлението на софтуер за управление на продажбите (СУПТО), не следва да съдържат уникален номер на продажбата /УНП/.
В случай, че в обекта се използва СУПТО, софтуерът задължително трябва да управлява всички фискални устройства в този обект.
Съгласно § 1, т. 84 от ДР на ЗДДС „софтуер за управление на продажбите в търговския обект“ (СУПТО) е всеки софтуер или модул от софтуер, независимо от технологиите за реализацията му, използван за обработка на информация за извършване на продажби на стоки и/или услуги в търговски обект, за които е налице задължение за издаване на фискален бон.
Toyota Material Handling France е член на Toyota Industries Corporation, която работи в 5 региона в областта на манипулациите. Компанията основно се занимава с производството и продажбата на мотокари в цяла Европа, като тяхната специалност е електрически и IC-задвижвани противоположни мотокари под марката Toyota. Освен това те предлагат и технически решения и поддръжка, като 735 сертифицирани от Toyota техници са на разположение на средно 25 километра от всяко място. В допълнение към собственото си производство, компанията прави и внос и износ в Европа на мотокари, закупени от Япония, Китай и САЩ. В зависимост от желанието на клиента, някои от тях се модифицират във фабриката във Франция.